Blog Layout

Patiëntenenquête 2023

Omdat we graag willen weten wat goed gaat in onze praktijk, wat u belangrijk vindt en wat we kunnen verbeteren hebben we een vragenlijst
uitgedeeld. Veel mensen hebben deze ingevuld. Hartelijk dank hiervoor!


Onze praktijk wordt gewaardeerd met gemiddelde van 8,4.

Een korte samenvatting willen we graag met u delen:
Er is aangegeven dat tijd en geduld voor de patiënt belangrijk is, naast de persoonlijke benadering, deskundigheid en een zorgzaamheid.
Ook het snel geholpen worden is erg belangrijk. We zullen aan deze punten zeker aandacht aan blijven besteden.

Als belangrijkste aandachtspunt wordt vooral de telefonische bereikbaarheid genoemd en het snel bij de huisarts terecht kunnen.
Door de toegenomen zorgvraag is dit helaas niet altijd te voorkomen. Maar, we gaan hier zeker mee aan de slag!

De mensen die met het portaal bekend zijn ervaren dit al heel positief; het is fijn om zelf zaken te regelen. Zoals het inplannen van een afspraak, eigen gegevens inzien, herhaalrecept aanvragen of een vraag stellen. Uiteraard blijven we persoonlijk bereikbaar. Mocht u ook graag gebruik maken van ons
patiëntenportaal: vraag dan een inlog bij de assistente of kijk op onze website.

Nieuwe alinea

Share by: